Subject: Puurkaevust võetud veeproovide vastavus joogivee nõuetele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 22:46:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole seoses puurkaevust võetud veeproovide vastavuse 
hindamisega joogivee nõuetele.

Oleme hiljuti võtnud veeproovi Orujõe tn 12, Maramaa küla, Tartu vald, 
puurkaevust. Palume teiepoolset hinnangut, kas saadud veeproovide analüüside 
tulemused vastavad kehtivatele joogivee kvaliteedinõuetele.

Meie sooviks on teada saada, kas antud puurkaevust pärit vesi on ohutu ning 
sobilik tarbijatele joogiveeks pakkumiseks. Manusesse on lisatud veeproovi 
tulemused, kuidas hindate seda konkreetset veeproovi tulemust?

Palume Teie arvamust.

Ette tänades ja parimat soovides

Edvin Udras

Kegula OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 53 448 588