Subject: Saku vald, Mõisavahe tee projekt arvamuse saamiseks
From: "Kersti / BIMAP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 18:57:27 +0200

Tere

Oleme projekteerimas Saku vallas, Jälgimäe külas, Mõisavahe teel
valgustatud sõidu- ja kergliiklusteed. Projekteeritav objekt ristub
kõrvalteega nr 11424. Sellega seoses saadame teile arvamuse saamiseks
projekti.

Projekti saab alla laadida lingilt:

<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/Er75WLQKC8hChmSgMwyPAIQB2D6aCL
D1btlMf9kJ5BY5nw?e=LKUBce>  Põhiprojekt

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.