Subject: IISAKU KESKUS:IS0; Elektrilevi OÜ liinikaitsevööndi hooldustööd
From: Eskolar Kooskõlastused <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sat, 23 May 2026 09:55:46 +0300

Lugupeetud maaomanik!

Käesolevaga teavitame Teid Elektrilevi OÜ tellimusel teostatavatest
liinikoridori hooldus- ja laiendustöödest Teie kinnistul paikneva
elektripaigaldise kaitsevööndis.

Töid teostatakse elektriohutuse tagamise, liinikoridori hoolduse ning
ohtliku ehitise seadusest tuleneva kaitsevööndi nõuete täitmise eesmärgil.
Tegemist ei ole tavapärase metsamaterjalide varumise tööga, vaid
elektripaigaldise ohutuks käiduks vajalike töödega.

Töövõtja teeb endast kõik oleneva, et võimaldada maaomaniku soovil
metsamaterjalide väljavedu, kuid ei saa garanteerida kõikide
metsamaterjalide väljaveo võimalikkust ebasobivate pinnaseolude,
liigniiskuse, tehniliste piirangute, keskkonnakaitseliste tingimuste või
ohutusnõuete korral.

Rohttaimestik, peenvõsa ning metsaseaduse tähenduses väärindamist mitte
võimaldav materjal niidetakse üldjuhul võsalõikurite, kettniidukite või muu
hooldustehnikaga.

Kui Teil on ettepanekuid Teie kinnistu(te)l hooldustööde käigus toimuvate
elektriliini kaitsevööndi hooldustööde suhtes palume sellest meid teavitada
hiljemalt 29.05.2026.
Maaomaniku eritingimused ja soovid palume esitada võimalikult varakult.
Palume eelnevalt tutvuda kirja manuses olevate dokumentidega.

*Elektriliini ülevaatusi teostatakse drooniga!*

-- 
Lugupidamisega
*Mehis Lillipuu*
Eskolar OÜ
Tel: 55 92 1939

Külastage meid: *www.eskolar.ee* <http://www.eskolar.ee>