Subject: FW: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa menetlusse kaasamine_Nurga
From: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Apr 2026 12:05:45 +0300

Tere

Saadan registreerimiseks vastuse kirjale nr  8-1/23-165/4949-1

Tervitades

Marge Kelgo

From: Tambet Song <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 25, 2026 11:30 AM
To: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine_Nurga

Tere.

Kui tööd ja lõpptulemus ei takista Karo Metsa kinnistu majandamist
tulevikus ega sea kitsendusi ega piiranguid ning ligipääsu ei halvendata,
siis…selljuhul meil OK kui teete.

Tambet Song

Ostujuht

+372 53 431 484

OÜ Karo Mets

Savi 20/1, 80010 Pärnu

 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri
ning lisad kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine ja kopeerimine või
selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja nõusolekuta on rangelt
keelatud.

From: Marge Kelgo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 24, 2026 12:11 PM
To: Tambet Song <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine_Nurga

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere

Täpsustan, et käesoleva menetlusega on puutumuses Nurga kinnistu kü
tunnusega 93701:002:0001.

Parimate soovidega

Marge Kelgo

Projektijuht

Projekteerimise üksus

5349 9226

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tambet Song <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 24, 2026 9:44 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine

Tere.

Kuidas ja mis kinnistu osas see Karo Mets OÜ-d puudutab?

Tambet Song

Ostujuht

+372 53 431 484

OÜ Karo Mets

Savi 20/1, 80010 Pärnu

 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri
ning lisad kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine ja kopeerimine või
selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja nõusolekuta on rangelt
keelatud.

From: Anzelika Vahter <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 24, 2026 9:22 AM
To: Tambet Song <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine

Anželika Vahter

Andmesisestaja

+372 56 607 204

OÜ Karo Mets

Savi 20/1, 80010 Pärnu

 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri
ning lisad kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine ja kopeerimine või
selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja nõusolekuta on rangelt
keelatud.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 24, 2026 9:20 AM
Subject: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saada teile
sageli meilisõnumeid. Lugege teavet selle kohta, miks see on oluline
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 15129 km 10,592 asuva Piiometsa silla ehitusloa
menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 24.03.2026

Registreerimise number: 8-1/23-165/4949-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>