Subject: Imavere liiklussõlme mahasõit
From: "Metsamaahaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Martin Tammejuur" <[email-masked]>,Janek Jõesaar <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 15:10:06 +0300

Tere

Metsamaahalduse AS-le kuulub Järva vallas asuv Teeristi kinnistu 
23401:003:1030, käesolevaga taotleme mahasõidu rajamise võimalust Teeristi 
kinnistule.

Pöördume Teie poole Järva Vallavalitsuse soovitusel – valla ja 
Transpordiameti arutelu tulemusena on mahasõiduks sobivaimaks asukohaks 
peetud LS04 PARKLA 1 piirkonda, mis jääb Transpordiameti omandatavale 
äralõikele katastriüksusel 25501:001:1763 
(https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/i1IxT1).

Taustaks: oleme nõustunud nii Transpordiameti pakkumisega Tartu mnt äärse 
äralõike omandamiseks kui ka Järva valla pakkumisega kergliiklusteeks 
vajaliku äralõike võõrandamiseks, mistõttu soovime mahasõidu küsimuse 
lahendada nende töödega samas raamistikus.

Lugupidamisega

Marita Nael

juhatuse assistent

tel: +372 433 3427

mobiil: +372 5597 4111

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Metsamaahalduse AS

Vestman Metsatööd OÜ

www.vestman.ee/metsandus

E-posti konfidentsiaalsusteade: See teade on privaatne ja konfidentsiaalne. 
Kui olete selle sõnumi saanud ekslikult, palun teavitage meid ja eemaldage 
see oma süsteemist.

Email confidentiality notice: This message is private and confidential. If 
you have received this message in error, please notify us and remove it from 
your system.

Saatja: Mati Tatrik <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. juuni 2026 16:07
Adressaat: Marita Nael <[email-masked]>
Koopia: Martin Tammejuur <[email-masked]>; Janek Jõesaar 
<[email-masked]>; Toomas Tammik <[email-masked]>; 
Triin Tippi <[email-masked]>
Teema: Re: Teeristi

Tere!

Järva valla seisukoht Teeristi kinnistust 5523m² suuruse äralõike omandamise 
eest piirduks .., mis teeks haritava maa hinnaks 18106 €/ha.

Arvestame asjaoluga, et vaatamata Teeristi tootmismaa sihtotstarbele, 
riigitee kaitsevööndisse vald ehitusõigust ei saa anda, välja arvatud 
kergliiklustee jaoks. Oleksime tänulikud kui meie pakkumine Teile sobiks!

Teeristi põllule praegu mahasõit puudub. Transpordiametiga arutelu 
tulemusena peame Teeristi mahasõidule sobilikumaks kohaks LS04 PARKLA 1 
piirkonda plaanil, mis jääb ühtlasi Transpordiameti omandatavale äralõikele 
25501:001:1763 (https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/i1IxT1), palun 
saatke mahasõidu taotlus Transpordiametile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Lugupidamisega

 <https://www.yourcompany.com/>

Mati Tatrik

maakorralduse peaspetsialist

Koeru teeninduskeskus

Järva Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  | +372 510 9734

 <http://jarvavald.ee/> http://jarvavald.ee/ | 
<http://www.facebook.com/jarvavald> www.facebook.com/jarvavald

  _____

From: Marita Nael <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 03, 2026 13:12
To: Mati Tatrik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: Martin Tammejuur <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Janek Jõesaar 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Teeristi

Tere

Kas olete minu 6. mai kirja osas seisukoha kujundanud? Tagamaks mõlemale 
osapoolele selgus, oleks hea, kui saavutaksime kergliiklusteeks vajaliku 
äralõike võõrandamise tingimuste ning Teeristi põllule viiva mahasõidu osas 
kokkuleppe enne piiriprotokolli allkirjastamist.

Lugupidamisega

Marita Nael

juhatuse assistent

tel: +372 433 3427

mobiil: +372 5597 4111

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Metsamaahalduse AS

Vestman Metsatööd OÜ

[www.vestman.ee/metsandus]www.vestman.ee/metsandus 
<http://www.vestman.ee/metsandus>

E-posti konfidentsiaalsusteade: See teade on privaatne ja konfidentsiaalne. 
Kui olete selle sõnumi saanud ekslikult, palun teavitage meid ja eemaldage 
see oma süsteemist.

Email confidentiality notice: This message is private and confidential. If 
you have received this message in error, please notify us and remove it from 
your system.