Subject: FW: Saare maakonnas Saaremaa vallas Salu külas Töökoja kinnistu ristumiskoha projekt. Töö nr T2404- eskiisjoonis
From: "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 15:46:15 +0200

Tere Anne

Palun registreeri tööülesanne mulle täitmiseks.

Parimat

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

From: Aigar Reimann <[email-masked]>
Sent: Monday, February 19, 2024 3:39 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Cc: 'Taviko' <[email-masked]>
Subject: Saare maakonnas Saaremaa vallas Salu külas Töökoja kinnistu
ristumiskoha projekt. Töö nr T2404- eskiisjoonis

Tere

Landverk OÜ koostab Tagavere Vabatahtlik Pääste Ühing tellimusel projekti
„Saare maakonnas Saaremaa vallas Salu külas Töökoja kinnistu ristumiskoha
projekt“, töö nr T2404.

Koostatud eskiislahendus on alla laetav aadressil:
https://www.dropbox.com/scl/fo/u7u7dkobqa9rtq2sd9vpa/h?rlkey=ct0adseoc4m5e
me6dgi0x1ne0
<https://www.dropbox.com/scl/fo/u7u7dkobqa9rtq2sd9vpa/h?rlkey=ct0adseoc4m5
eme6dgi0x1ne0&dl=0> &dl=0

Palume teil tutvuda esitatud joonistega ja kinnitada (kooskõlastada), et
kavandatud lahendus vastab Transpordiameti minimaalsetele nõuetele ning
võime jätkata põhiprojekti koostamist.

Jääme esimesel võimalusel ootama teie tagasisidet.

Lugupidamisega

Aigar Reimann

projektijuht

+372 5373 1431

 <http://www.landverk.ee/> www.landverk.ee