Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:58:04 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16001 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa tee 4, Harju 
maakond, Rae vald, Laanemetsa tee // Soodevahe küla 4, Harju maakond, Rae 
vald, Laanemetsa tee // Soodevahe küla 4, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, Laanemetsa tee 4, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Laanemetsa 
tee 4 (Äri- ja laohoone, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Gaasitorustik, Elektritootmisrajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27528172>  (menetlus nr: 
483765), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.