Subject: ETOde määramine - Tapa vald
From: "Valdo Helmelaid" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "Tapa Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 10:23:03 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Tapa Vallavalitsuse korraldused millega määratakse elutähtsa teenuse 
osutajad Tapa Vallas kaugküttega varustamisel ning veega varustamise ja 
kanalisatsiooniteenuse tagamisel.

Lugupidamisega

TAPA

VALLAVALITSUS

Valdo Helmelaid

Abivallavanem

Tapa Vallavalitsus

+372 521 4767

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tapa.ee/> www.tapa.ee