Subject: Aia ehituse kooskõlastamise taotlus
From: "Pere Kaup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 21:09:36 +0300

Lugupeetud Transpordiameti esindaja

Palun kooskõlastada aia rajamine kinnistule Jüri talu, aadressil Jüri talu, 
Sutlepa küla, Lääne-Nigula vald, Läänemaa, 91230.

Katastritunnus: 52001:002:0102

Planeeritava aia kõrgus on 1,8 meetrit. Aed rajatakse osaliselt võrkaiana 
ning osaliselt puitaiana (laudaed).

Käesolevale taotlusele on lisatud asendiplaan (kaardipilt), millel on 
tähistatud planeeritava aia asukoht ja kulgemine. Sinisega on märgitud 
võrkaia lõigud ning punasega puitaia (laudaia) lõigud.

Palun kooskõlastada kavandatud aia rajamine. Kui taotluse menetlemiseks on 
vajalik esitada täiendavaid dokumente või täpsustavaid andmeid, olen valmis 
need esimesel võimalusel edastama.

Täname Teid koostöö eest!

Lugupidamisega

Jüri Kõrgema

56277929

[email-masked] <mailto:[email-masked]>