Subject: C-752/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 12:30:16 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/444
Kohtuasja number: C-752/26
Vastuse kuup�ev: 31.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: dokumentide n�uetekohane k�ttetoimetamine; kaebuse esitamise 
t�htaeg; otsuse teatavaks tegemine; rahvusvahelise kaitse taotlemine; 
varjupaigataotluse rahuldamata j�tmise otsus; �igus t�husale 
�iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: direktiiv 2013/32/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8960

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium