Subject: Päring ravimite kättesaadavuse ja litsentsi kohta
From: ⁠Elena Kalakauskene <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 11:54:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindajad,

 Pöördume teie poole palvega saada teavet järgmiste ravimite kättesaadavuse 
ja litsentsimise kohta Eestis:
 1. NAD või B3 intravenoosne lahus
 2. L-karnitiin intravenoosne lahus
 3. Leanecc intravenoosne lahus

Sooviksime täpsustada järgmist:
 • Kas need ravimid on Eestis registreeritud ja kas neil on ametlik 
litsents?
 • Kas neid on võimalik apteekidest osta või on nende tellimiseks erikord?
 • Kui neid ravimeid Eestis ei ole, kas nende sissevedu on võimalik ja 
millistel tingimustel?

 Oleme tänulikud, kui selgitaksite nende ravimite hankimise korda ja 
võimalikke alternatiive.

 Ette tänades vastuse eest. Oleksin väga tänulik, kui saaksite teavet 
edastada esimesel võimalusel.

Lugupidamisega,
Elena Majakova
Wellness Innovation Hub OÜ