Subject: Seoses Tõrva 100 Ooperipäevadega on liiklus oluliselt muudetud
From: Tõnu Jaansalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kairi Ruus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Valga Haigla" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Merle Vatter" <[email-masked]>, "Raul Tammela" <[email-masked]>, "Sander Karu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Tõrva Vallavalitsus <[email-masked]>, "Heli Otti" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 08:20:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

03.juuli kuni 04.juuli  2026 toimuvad Tõrva 100 Ooperipäevad. Kuna üritused 
toimuvad kesklinnas, on oluliselt muudetud ja piiratud liiklust.

Tõrva bussijaam on 22.06 kuni 08.07.2026 ajutiselt üle viidud Loosi 
tänavale.

Kogu info on manuses

Palume kooskõlastada ja info liikluse piiramisest edastada seotud isikutele

Palume mõistvat suhtumist ja ootame osa võtmast erinevatest üritustest

Lugupidamisega

Tõnu Jaansalu

Tõrva Vallavalitsus

vallamajanduse osakonna juhataja

+372 515 6243

+372 766 5312