Subject: C-898/24
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 13:53:25 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/113
Kohtuasja number: C-898/24
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hasartm�ngusektor; kaughasartm�nguteenused; keeld korraldada ja 
vahendada avalikke hasartm�nge internetis; teenuste osutamise vabaduse 
piiramine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 56

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8054

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium