Subject: Eesti-Läti neljanda riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise aruanne
From: "Mariliis Paal - KLIM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Ülle Luiks - KLIM <[email-masked]>, "Lilli Tamm - KLIM" <[email-masked]>, "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>, "Agnes Lihtsa - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 11:09:44 +0300

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Esitasite Kliimaministeeriumile planeerimisseaduse § 37 lõike 1 alusel 
kooskõlastamiseks Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu 
ja selle keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) aruande  eelnõu.

Kliimaministeerium edastab ka ametliku kirja, kuid juhtkonna soovil saadame 
kirjaga sisulisemad märkused ja e-kirjaga edastame tähelepanekud, mis 
puudutavad väiksemaid parandusi/korrektuure.

Eelnevast lähtuvalt saadame märkuse ja palume KSH aruandes teha vastav 
parandus:

*

	Palume korrigeerida KSH aruande keskkonnameetmete peatükis (ptk 8.15.6.1, 
metsakanaliste ökoduktid, lk 268) märgitud viidet metsise kaitse tegevuskava 
eelnõule. Metsise kaitse tegevuskava on kinnitatud Keskkonnaameti 6.07.2026 
korraldusega nr 1-3/26/235 ning tegemist ei ole enam eelnõuga.

Lugupidamisega

	Mariliis Paal

nõunik | Elurikkuse kaitse osakond

+372 626 2875 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti

www.kliimaministeerium.ee <https://kliimaministeerium.ee/>

Koostöö. Vastutus. Austus. Areng. Tulemuslikkus.