Subject: Kooskõlastuse taotlus. Rail Baltica liidestumine
From: Indrek Jõe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 14:27:15 +0300

Tere

Soovime projektile kooskõlastust.

Projekti Tellija: Rail Baltic Estonia OÜ

Asukoht: Saku vald, Harju maakond, Eest

Projekti nimetus: Rail Baltica Harjumaa põhitrassi raudteetaristu IV etapp

Projektiosa number: RW070300 CCS

Staadium: Tööprojekt

Projekti sisu: Raudtee põhitrassiga seotud sidetrasside projekteerimine
(sh sideliidestumised side teenusepakkujatega)

Kooskõlastamise põhjus: Projekteeritud siderajatised (rohelisega kujutatud
-S1- sideliitumiste trassid) kõrvalmaantee nr 11154 vööndis

Projektdokumentatsioon (seletuskiri, asendiplaan):

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EkccG94ZB1pLo0ZfZc
ugK_wBMPvkHMpng94FuHGTaAB5_Q?e=6ae7mD>
https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EkccG94ZB1pLo0ZfZcu
gK_wBMPvkHMpng94FuHGTaAB5_Q?e=6ae7mD

Lugupidamisega

Indrek Jõe

Elektri- ja sidevõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 534 666 58

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee