Subject: 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee 6,09-6,37 km jalgtee PT eelnõu
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 09:02:28 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitdes

merike

From: Arvo Täks <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 12, 2026 8:59 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Maili Hirlak <[email-masked]>; Bärbel Salumäe
<[email-masked]>; Ingrid Ots-Vaik <[email-masked]>;
Gunnar Nuuma <[email-masked]>
Subject: eelnõu

Tere

Edastan eelnõu ülevaatamiseks enne Raasiku vallavalitsuse poolt
vastuvõtmist. Projekteerimistingimused kergliiklustee projekteerimiseks,
riigiteele, Kulli külas.

Lugupidamisega

Teede- ja taristuspetsialist

Arvo Täks