Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 10:53:39 +0300

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11408 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Kohila alev, Tuhamäe tn 1 
(Tehnoülevaatuspunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sõidukite tehnoülevaatuspunkti 
kasutuslevõtt/hoone kasutusloa menetlus. Kooskõlastamisele saatmise 
põhjendus> Transpordiameti kodulehelt: Ülevaatuspunkti rajamine Sõidukite 
ülevaatuspunkti rajamisel on vaja sõlmida leping Transpordiametiga, kes 
väljastab pärast valminud ülevaatuspunkti nõuetele vastavuse kontrolli 
tegevuse aluseks oleva tunnistuse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27433227>  (menetlus nr: 
474884), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.07.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.