Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 14:18:35 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2511371/22265 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Vasalemma alevik, 
Jaama tn 27 (Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 54 lõike 6 punktist 1 Jaama tn 27 elamu ehitusloa 
taotluse menetluses nr 337185 oli Transpordiametil märgitud üheks 
kõrvaltingimuseks: "Enne elamule kasutusloa taotluse esitamist tuleb rajada 
juurdepääs kinnistule lõplikus asukohas"

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27911978>  (menetlus nr: 
553406), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.