Subject: MATUGI-5480 Dokumendi andmed vanast ehitisregistrist
From: "[email-masked] " <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 09:58:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

—-—-—-—

Maa- ja Ruumiameti klienditeenindus vastas:

Tere

Oleme kaks kuud pöördunud oma küsimusega Teie poole ja ei ole senini saanud 
vastu ega dokumendiregistri numbrit.

Meil on vaja kodanikule vastata hiljemalt 21.08.2025, kuid ei ole senini 
saanud Teilt vastust.

Tegemist on olulise osaga kodaniku vastuse juures.

Palume infot ja vastust seoses enda küsimusega.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanveevallasekretäri 
abi679 0279 : [email-masked]
Kiili Vallavalitsus : Nabala tee 2a, Kiili <https://help.kemit.ee/servicedesk/customershim/secure/attachment/178264/178264_image001.png?fromIssue=280992>

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee | 
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.

Maa- ja Ruumiameti klienditeenindus