Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Sep 2025 11:14:07 +0300

Märjamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23115 
aadressile Rapla maakond, Märjamaa vald, Varbola küla, Varblase 
(Maasoojuspuuraugud) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Raplamaa maakonnaplaneeringut täpsustava 
teemaplaneeringu „Põhimaantee nr 4 (E67) Tallinn- Pärnu-Ikla (Via Baltica) 
trassi asukoha täpsustamine km 44,0-92,0“ (kehtestatud Rapla maavanema 
23.05.2016 korraldusega ne 1-1/16/348) alusel jääb kogu Varblase kinnistu 
teekaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27544934>  (menetlus nr: 
509151), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Märjamaa Vallavalitsus) või menetleja (HELGI TAMMARU) poole.