Subject: Potvrzení příjmu Vašeho podání ze dne - 01.06.2026 14:20:41 v obsahu zprávy: CZ_EE_2026-05 - Re-registration of vehicles according to directive1999/37/EU doručené elektronickou poštou
From: E-výpravna MDCR <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 18:22:05 +0300

Potvrzení příjmu Vašeho podání ze dne - 1.6.2026 14:20:41 v obsahu zprávy:
CZ_EE_2026-05 - Re-registration of vehicles according to
directive1999/37/EU elektronickou poštou
/Reply to your proposal dated - 1.6.2026 14:20:41 delivered by email./
--------------------------------------------------------------------------
-------
Ke zprávě je připojena příloha POTVRZEN.PDF (obsahující text s potvrzením
příjmu Vašeho podání)
/An attachment POTVRZEN.PDF (including text with replys to your proposal)
has been attached to the message/
--------------------------------------------------------------------------
--
Další text této zprávy je shodný s obsahem souboru
 POTVRZEN.PDF
/The following text of this message is identical to the content of the
file POTVRZEN.PDF/
--------------------------------------------------------------------------
-------

Ministerstvo dopravy / 01.06.2026 17:22:05

Vaše podání ze dne: 01.06.2026 14:20:41 v obsahu zprávy: CZ_EE_2026-05 -
Re-registration of vehicles according to directive1999/37/EU podané na
adresu el. podatelny - [email-masked]

Bylo přijato a zaevidováno s těmito základními údaji:

Identifikátor dokumentu: MDCRX01V0RF7
Datum zaevidování: 01.06.2026 14:51:00
Vaše evidenční údaje: Dopravní úřad Estonska,  Valge 4,  11413 Tallinn,
Estonsko, [email-masked]

Vaše podání bylo přijato bez elektronického podpisu:

Ministerstvo dopravy