Subject: RE: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "ETFL info" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Anna Poots - RAM" <[email-masked]>
Cc: "ETFL info" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 16:26:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan ETFL-i ettepaneku eelnõu täienduseks:

Lihthankemenetluse piirmäär tõsta 60.000 euro peale (mitte 50.000 nagu 
eelnõus).

Põhjendus: Reisiteenuste ostmise puhul tähendaks see keskmist reisiostude 
summat vaid 5000 eur kuus (60.000/12k), kuhu peavad ära mahtuma kõikide kuu 
jooksul toimuvate ametilähetuste lennupiletid, laevapiletid, 
hotellimajutused jm reisiteenused. Leiame, et eelnõus plaanitust kõrgem 
piirmäär vähendaks veelgi nii avaliku sektori kui ka reisiettevõtete 
halduskoormust.

Parimate soovidega / Kind regards

Asmik Tsaturjan

Tegevjuht / CEO
Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit (ETFL)

 Tel. +372 6411 426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://etfl.ee/> etfl.ee /  <https://tourest.ee/> tourest.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 12. september 2025 12:05
To: Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>; AS Eesti 
Energia <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Kinnisvara 
Korrashoiu Liit <[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit 
<[email-masked]>; ETFL info <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked]>; Elering AS <[email-masked]>; MTÜ 
Korruptsioonivaba Eesti <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit 
<[email-masked]>; Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; Tervise Heaolu ja 
Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>; Angelika Timusk 
<[email-masked]>; Ulvi Reimets <[email-masked]>; Taivo Kivistik 
<[email-masked]>; Riigi Kinnisvara AS <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; Eesti 
Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit <[email-masked]>; Autode Müügi- ja 
Teenidusettevõtete Eesti Liit <[email-masked]>; Eesti Taristuehituse Liit 
<[email-masked]>; Turundajate Liit <[email-masked]>
Subject: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

Registreerimise kuupäev: 12.09.2025

Registreerimise number: 1.1-10.1/4036-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee