Subject: C-402/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 16:56:46 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/301
Kohtuasja number: C-402/26
Vastuse kuup�ev: 16.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ennetavad meetmed; sissen�udmismenetlus; vara arestimise m��rus; 
vastastikune abi maksude, maksete ja teiste meetmetega seotud n�uete 
sissen�udmisel; �ri�hingu asukoht
�iguslikud vormid: direktiiv 2010/24/EL; rakendusm��rus (EL) nr 1189/2011

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8817

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium