Subject: Päring Makita–Otepää riigitee rekonstrueerimise ajakava kohta
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "[email-masked]"
Date: Thu, 8 May 2025 10:46:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Saadan Teile manuses pöördumise seoses Makita–Otepää riigitee (riigitee nr
46 Tatra–Otepää–Sangaste tee km 12,972–25,683) rekonstrueerimise ajakava
kohta. Arvestades, et 2027. aastal toimub Otepääl laskesuusatamise
maailmameistrivõistlused, on vastava teelõigu korrastamine ja
ajakohastamine suure rahvusvahelise spordisündmuse kontekstis väga
oluline.
Manuses on lisatud ka Transpordiameti 04.03.2025 korraldus nr 1.1-3/25/175
projekteerimistingimuste kehtivuse pikendamise kohta, millele pöördumises
viidatakse.
Palun andke teada, kas ja millal on plaanis rekonstrueerimistööd ellu viia
ning kas teehoiukava ajakohastamisel on selle objekti olulisust arvesse
võetud.
Lugupidamisega
Ermo Kruuse
Otepää vallavolikogu aseesimees
Tel 5113543
[email-masked]