Subject: FW: IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna parendamine III etapp.
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Mar 2025 09:19:45 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 18, 2025 1:56 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: IP7157 Kohila-Nõela võrgupiirkonna parendamine III etapp.

Tere Elliko!

Mul on käsil üks suurem projekt mille tähtaeg on juba väga kriitilises
seisus. Oleks vaja Transpordiameti kooskõlastust. Projektialale jääb 11245
Kiisa-Kohila tee. Nimelt on seal vaja rajada keskpingekaabli trassi. 11245
Kiisa-Kohila tee kinnistul olen planeerinud kogu trassi kinnisel meetodil.

Transpordiameti jaoks olulised joonised:

1.	Asendiplaan leheküljed 4 ja 5;
2.	Ristmevälja joonised 005 ja 008.

Dokumendid kooskõlastamiseks manuses. Oleksin väga tänulik kui saaksid
selle esimesel võimalusel menetlusse võtta.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.