Subject: KUTSE ümarlauale, 27.mai kell 9.30
From: "Meeli Lindsaar" <[email-masked]>
To: "Tiina Uudeberg - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Triin Kõrgmaa <[email-masked]>, "Joosep Kaasik" <[email-masked]>, "Raimo Heinam" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kerli Ats" <[email-masked]>, "EPKK" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 08:47:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan kutse Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja ümarlauale, mille teemaks
on põllumajandusloomade farmi sisenemise ja seal viibimise piiramine
bioturvalisuse tagamise eesmärgil.
Ümarlaud toimub 27. mail kell 9.30–11.00 ruumis Sirel, Suur-Ameerika 1,
torn 2, I korrus.

Peame vajalikuks arutada võimalusi täiendada õigusraamistikku sätetega,
mis võimaldab loomataudi ennetava tegevusena kehtestada farmi
territooriumile sisenemise ja viibimise keelu kõrvalistele isikutele.
Ootame teid sisuliseks aruteluks ja koostööks, et leida tasakaalustatud,
riskipõhine ja tõhus lahendus kõigile osapooltele.

Palume anda teada, kes Teie asutust ümarlaual esindab hiljemalt 20. maiks
e-meili aadressil [email-masked].

Lugupidamisega
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esinaise Kerli Atsi nimel

Meeli Lindsaar

Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda

Toiduvaldkonna juht

Tel 600 9349 / Mob 5087796