Subject: C-140/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 09:51:50 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/150
Kohtuasja number: C-140/26
Vastuse kuup�ev: 22.04.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: esialgse �iguskaitse kohaldamise menetlus; kaitsemeetmed; 
maksumenetlus; vaidemenetlus; �igus t�husale �iguskaitsevahendile; 
�iguskaitsevahendid
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 47; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 52

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8666

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium