Subject: Tervisekahju andmete hankimisest
From: "Dago Antov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 11:51:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Pöördun teie poole esindades konsultatsiooniettevõtet Stratum OÜ.

Nimelt kuulutas riigi Transpordiamet välja riigihanke, mille eesmärgiks on 
liiklusõnnetuses ühiskonnale põhjustatava kahju määramine.

Ülesande kohaselt tuleks võrreldavuse huvides lähtuda sarnasest metoodikast, 
mida kasutati ka tosin aastat tagasi.

Selle määramise puhul on üheks väga oluliseks andmesisendiks just 
liiklusõnnetuses kannatanute ravikulud.

Meie lähtekoosolekul eelmisel nädalal mainis Tellija, et ravikulude 
määramiseks tuleks pöörduda TEHIKu poole. Paraku tuli TEHIKust vastus, et 
neil selliseid andmeid pole ja soovitame pöörduda Terviseameti poole, mida 
ma käesolevaga teengi.

Seega tunnen huvi kas ja millistel tingimustel oleks võimalik Teilt 
nimetatud andmeid saada?

Võimaluse korral ja lähtudes ülesandest oleme huvitatud ravikuludest ühe 
liiklusõnnetuses kannatanu kohta järgmiste parameetrite lõikes.

*	Hukkunu, invaliidistunu, raskesti vigastatu, vigastatu
*	Kui võimalik siis vanusegruppide lõikes

Ülesande selgitamiseks lisan siia manusesse ka tehnilise ülesande koopia.

Kontaktisikuks Transpordiametis on Paula Puusaag.

Lugupidamisega

Dago Antov

Stratum OÜ projektijuht

Tel.: 50 64 603