Subject: Marati tn 4a ärihoonete muudatusprojekt
From: "Marit Parvei" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 17:10:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Ametis on menetluses Marati tn 4a ärihoonete
muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 7. juuniks 2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:
http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP212390/EP212390256373.zip