Subject: [DKIM katki]Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: "Info - TA" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Aug 2026 13:50:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP046690 Salve tn 5, Salve tn 7, Lauliku tn 2c ja Lauliku tn 2b 
ning Kitsarööpa tee T11 kinnistute detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kohta arvamuste kogumine
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 02.09.2026
Sisu: Palume kooskõlastada detailplaneering.

Otselink ülesandele: 
<https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP046690/arvamused/toiming/333999/tagasiside/261248> 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP046690/arvamused/toiming/333999/tagasiside/261248

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet