Subject: Eesti Raudtee arvamus riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Pille Puumets" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 09:31:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Rahandusministeerium esitas 12.09.2025 ministeeriumidele kooskõlastamiseks
ja huvigruppidele arvamuse avaldamiseks riigihangete seaduse muudatused
(vt Eelnõude infosüsteem, Eelnõu toimiku number: 25-1002

Edastame manuses AS Eesti Raudtee arvamuse riigihangete seaduse muutmise
seaduse eelnõu kohta.

Meie dokumendi nr 1-12/4080.

.

Parimate soovidega

Pille Puumets

dokumendihalduse spetsialist

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

T +372 6158 610

M +372 51 61 570

[email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee