Subject: Suur-Ameerika tn 14 ja 14c DP avalik väljapanek
From: "Riina Parm" <[email-masked]>
To: "Riina Parm" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 08:51:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Kesklinna Valitsus ja Tallinna Linnaplaneerimise Amet avalikustavad 
ajavahemikul 21.05.−03.06.2026 Suur-Ameerika tn 14 kinnistu ja Suur-Ameerika 
tn 14c kinnistu detailplaneeringu. Detailplaneeringu materjalidega saab 
tutvuda tööpäeviti vahemikus 21.05.−03.06.2026 Tallinna Kesklinna Valitsuses 
(Nunne tn 18) ja Tallinna planeeringute registris veebiaadressil 
<https://tpr.tallinn.ee> https://tpr.tallinn.ee ( 
<https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP043640> detailplaneering nr 
DP043640). Täpsem info on leitav manusesse lisatud teatest.

Lugupidamisega

Riina Parm

ruumilise planeerimise spetsialist
linnakeskkonna talitus
linnamajanduse osakond
645 7264