Subject: RE: Taotlus geeniandmete väljastamiseks
From: "Avaldused" <[email-masked]>
To: "Peeter Padrik" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 16:45:11 +0300

Lugupeetud dr. Padrik

Anname teile teada, et kahjuks on osutunud teie taotluse alusel geeniandmete 
väljastamise lahenduse väljatöötamine oodatust aeganõudvamaks, ning 
käesolevaga teavitame teid, et vastavalt isikuandmete kaitse üldmääruse (EL) 
2016/679 artikli 12 lõikes 3 toodud korrale pikendame teie taotlusele 
vastamise tähtaega kuni kahe kuu võrra.

See tähtaja pikenemine võtab arvesse taotluse keerukust, sest nagu eelnevas 
kirjas öeldud, on tegemist esmakordse taotlusega, kus geenidoonor ei soovi 
andmete väljastamist endale isiklikult, ja seega ei ole geenivaramus sellise 
andmeväljastuse protsessiks automatiseeritud lahendust ega ka vaba 
inimressurssi käesoleva taotluse kiiremaks menetlemiseks. Teeme jätkuvalt 
kõik selleks, et väljastada andmed esimesel võimalusel.

Täname mõistva suhtumise eest.

Lugupidamisega

Eesti geenivaramu

From: Peeter Padrik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, 18 March 2025 11.59
To: Info Geenidoonor <[email-masked]>
Cc: Lili Milani <[email-masked]>; Mait Metspalu <[email-masked]>
Subject: Taotlus geeniandmete väljastamiseks

Tere,

Saadan siin taotluse geenidoonori volituse alusel tema geenivaramus oleva 
genotüübi andmete väljastamiseks arstile tervishoiuteenuseks.

Tegime päringu vastava teenuse osas ka sotsiaalministeeriumile, kelle 
hinnangul on selline teenusmudel volitusega igati olemasoleva õigusruumiga 
kooskõlas.

Lugupidamisega,

Peeter Padrik, MD, PhD

CEO / Oncologist

Antegenes

Mob: +372 5018533 I Whatsapp: +372 53319800

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Raatuse 21, Tartu 50603, Estonia

 <http://www.antegenes.com> www.antegenes.com

The content of this email is confidential and intended only for the 
recipients specified in the message. It is strictly forbidden to share any 
part of this message with any third party, without the written consent of 
the sender. If you received this message by mistake, please reply to this 
message and follow with its deletion, so that we can ensure such a mistake 
does not occur in the future.