Subject: FW: Uus-Kopli, Liina ja Liana DP kooskõlastus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 12:52:30 +0300

Palun kooskõlastamiseks mulle

From: Ants Uus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 10, 2026 11:54 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Kristina Suits' <[email-masked]>
Subject: Uus-Kopli, Liina ja Liana DP kooskõlastus

Tere!

Saadan Saku valla Saku aleviku Uus-kopli, Liina ja Liana detailplaneeringu
täiendatud failid (seletuskiri, põhijoonis, tehnoplaan) kooskõlastamiseks.

Täiendused:

Lisatud planeeritud truubid ka põhijoonisele.

Lisatud ja täiendatud seletuskirjas ja põhijoonisel (lisatud ka tingmärk)
nähtavuskolmnurgad: Soo tee ja mahasõiduteede lõikumisel 7x80m ning Traani
tee ja Soo tee kergliiklustee lõikumisel 7x15m (seletuskirjas lk 10).

Lisatud seletuskirjas DP elluviimise tegevuskavas Soo tee koos
bussipeatustega ja truupidega väljaehitamine (lk 26).

Saku Vallavalitsusega kooskõlastatud, et saadan TRAM-le ainult DP kolm
korrigeeritud faili.

Ants Uus

Decoland OÜ

+372 5179747

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]