Subject: Maksetaotluse perioodil 01.10.2025- 15.10.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Signe Talalaev - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 09:05:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.10.2025- 
15.10.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas  21 420,92   eur
oktoobri esimeses pooles osutati õigusabiteenust 529.5 h.

Täpsustan, et september 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 87% ning kliendid 13%,  oktoobri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 87%.

529.5 x 46,50 x 0,87% = 21 420,92   eur

Leping 4-7/38

  67 160

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa septembris)

         8713 Septembris tasus tasus JUM  arvetest

87%

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily Allak(+372) 6880 400
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.