Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: Carl Custav Mäeorg <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:38:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tutvusin Äriregistri SLA-ga 
(https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg) ja nõustun selles 
sätestatud tingimustega.

Puutun esimest korda antud juhul selliselt teenuse ligipääsude taotlemisega 
kokku ja soovin igaks juhuks üle küsida, milline on üldiselt taotlemise 
protses - kas SLA dokumendi tingimustega nõustumine on samuti osa taotlemise 
protsessist ja kas on midagi täiendavalt tarvis?

Lugupidamisega

Carl Custav Mäeorg

From: info - RIK <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 5, 2026 3:16 PM
To: Carl Custav Mäeorg <[email-masked]>
Subject: Vs: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Palume saata ka kinnitus, et nõustute teenuse SLA-ga.

Kinnistusraamatu SLA leiate siit lingilt 
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon> 
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/kr#dokumentatsioon

Nõusoleku võite saata vastusena sellele e-kirjale.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve
Spetsialist
Klienditoe tiim
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
     www.rik.ee <https://www.rik.ee>

  _____

Saatja: Business Support <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 5. mai 2026 14:33
Adressaat: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/detailandmed_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/detailandmed_v1.
Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 10324057/tpr2.
Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:
ee-dev

Teenuse kasutamise eesmärk:
Tallinna Planeeringute registri arendfustööd

Taotleja kontaktid:
Nimi: CARL CUSTAV MÄEORG
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,
X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>