Subject: Rapla lennuvälja sertifitseerimine - julgestus
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 13:31:23 +0300

From: Kristjan Plamus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 24, 2025 11:42 AM
To: Dagmar Agu-Kruusmaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rapla lennuvälja sertifitseerimine - julgestus

Tere Dagmar

Pöördun Teie poole Rapla lennuvälja sertifitseerimise teemal.

Meil on hetkel käimas lennuvälja sertifitseerimise protsess ja selle
tarvis koostame ka lennuvälja käsiraamatut (TRAM poolt on hr Tanel Kulbas
teemaga ka kursis). Sellega seoses küsimus kas on teemasid või punkte mida
tuleks käsitleda või kirjeldada lennuvälja käsiraamatus julgestuse
seisukohalt? Infoks veel, et tegemist on klubide kasutuses oleva
murulennuväljaga. Lennuvälja kinnistu kuulub Rapla vallale ja lennuvälja
kasutatakse peamiselt klubilise lennutegevuse eesmärkidel sarnaselt
Viljandi ja Ridali lennuväljadega.

Tagasisidet ootama jäädes

Lugupidavalt

Kristjan Plamus

Rapla lennuvälja koordinaator

Eesti Lennuspordi Föderatsioon

+372 56 659 281