Subject: FW: Päring Elronist seoses 2026 aasta teetöödega
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Apr 2026 17:06:22 +0300

From: Tarmo Mõttus
Sent: Monday, April 27, 2026 4:25 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Päring Elronist seoses 2026 aasta teetöödega

Lugupeetud Endel Maas

Vastuseks Teie päringule 2026 aasta ehitus- ja remonditööde kohta
Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva ja Tallinn-Viljandi suundadel, anname info
alljärgnevalt.

*	Tallinn-Narva suunal ei ole 2026 aastal kavandatud teetöid, mis
piiraksid sõidukite liikumist oluliselt. Võib esineda üksikuid väiksemaid
piiranguid kuni mõni minut.
*	Tallinn-Tartu suunal ei ole 2026 aastal kavandatud teetöid, mis
piiraksid sõidukite liikumist oluliselt. Võib esineda üksikuid väiksemaid
piiranguid kuni mõni minut.
*	Tallinn-Rapla-Türi-Arkma-Viljandi suunal on kavandatud
alljärgnevad suuremad teetööd:

*	Tallinna-Rapla-Türi tee km 12,8 Tõdva silla remont
*	Tallinna-Rapla-Türi tee km 51,5-59,6 taastusremont
*	Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee km 7,0-15,6 taastusremont

Ehitustööd ei ole veel alanud ja osaliselt on veel ka töövõtulepingud
sõlmimata, seetõttu ei ole võimalik täna hinnata, kui palju liiklejate
aega rohkem kulub. See sõltub tööde teostaja plaanidest, mis selguvad
vahetult enne tööde alustamist. Silla remont saab toimuma terve
ehitushooaja – kuni sügiseni. Taastusremondi piirangute periood kestab
tavaliselt kuni üks kuu ja liiklust korraldatakse 1+1 ristlõikega teel
tavaliselt valgusfooride või reguleerija abiga sulgedes ühe sõidusuuna.
Viimane tekitab ajalist kaotust kuni 10 minutit.

Kui soovite täpsemat infot, siis saab jälgida TarkTee keskkonda, kus
kuvatakse kaardil ehitus- ja remonditööde toimumisajad ja kiiruspiirangud
jm ( <https://tarktee.ee/#/et> Tark Tee).

Kui Teil on detailsemat huvi kavandatavate ehitus- ja remonditööde kohta,
siis kaardid ja nimekirjad leiate meie vastavalt kodulehelt:
<https://www.transpordiamet.ee/teehoiukava> Riigiteede teehoiukava |
Transpordiamet

Täiendavate küsimuste korral palun küsige julgelt.

Tervitustega

Tarmo Mõttus
Teehoiukava juht
Liikuvuse kavandamise osakond
+372 5113 539
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Endel Maas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, April 20, 2026 2:45 PM
To: TRAM press < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Päring Elronist seoses 2026 aasta teetöödega

Tervist
Kirjutan Elronist, kuna oleks huvi rohkem teada saada 2026 teetööde kohta
mis mõjutavad busside liiklust Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva ja
Tallinn-Viljandi suundadel.
Selle info abil oskame paremini arvestada reisijate arvudega nendel 3
liinil.

Lugupidamisega

Endel Maas

AS Eesti Liinirongid

Reisijainfo spetsialist

Mob: +372 55933634

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Vabaduse pst 176, 10917 Tallinn

 <http://www.elron.ee> www.elron.ee