Subject: info ravi tn sulgemine kohtla-järve 13-20.07.2026
From: "Tiit Lillemets" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Karell Kiirabi" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 10:25:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame Teile infoks, et alates 13.07 - 20.07.2026. a on suletud Ravi tn
Kohtla-Järve (majade 1,2 ja 3,4 vahel) seoses soojustrasside
rekonstrueerimisega vastavalt skeemile.

Lugupidamisega

Tiit Lillemets
majandusvaldkonna juht

Kohtla-Järve Linnavalitsus
www.kohtla-jarve.ee <http://www.kohtla-jarve.ee>
30395, Keskallee 19, Kohtla-Järve
Tel.      +372 5349 9542
E-post: <mailto:[email-masked]>  [email-masked]

***AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.