Subject: Nõo vald, Nõo vald, Tiigipõllu maaüksuse torustike projekti muudatus
From: "Vahur Laas" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "'Peeter Uibo'" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 21:13:26 +0300

Tere!

Oleme koostanud Nõo vald, Nõo vald, Tiigipõllu maaüksuse torustike
projekti ning see on eelnevalt kooskõlastatud transpordiametiga.
Kuna Luke tee 17 ikkagi ei lubanud torustikke rajada oma maale, siis olime
sunnitud projekti muutma.
Veetoru ristumine Tamsa teega (tee nr 22155) muutus õige vähe.
Saadame uue lahenduse teile kooskõlastamiseks.
Eelnevalt tegeles projekti kooskõlastamisega Peeter Uibo. Palume
võimalusel projekt temale suunata kooskõlastamiseks.
Antud ristumisele on juba servituut sõlmitud. Oleme hiljem valmis sõlmima
uue servituudi lepingu.
Kirjaga kaasas on projekt ja eelmine kooskõlastus.

Parimat,

Vahur Laas

Altren Projekt OÜ

juhataja

53402723