Subject: Tallinn-Kloogaranna LOK OJV lõpparuanne ja täitmistagatise taotlus
From: "Priit Hainoja" <[email-masked]>
To: "Indrek Sihver" <[email-masked]>
Cc: "Artjom Astreika - INFRAGATE" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Dec 2023 14:24:33 +0300

Tere Indrek

Edastan OJV lõpparuande ja täitmistagatsie vähendamise taotluse.

Parimat

Priit Hainoja

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:   +372 524 4443

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud