Subject: Kooskõlastuse muudatuse taotlus Vaivere
From: "Anti Salura" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 10:37:41 +0200

Tere

Edastan Teile digitaalselt allkirjastatud projekti muudatuse
kooskõlastamise taotluse.

Muudatus on tingitud vahepeal muutunud piiride tõttu. Muutusid IKÕ ala
plaanid.

Täiendav informatsioon on leitav kirjale lisatud taotluses.

Lugupidamisega

Anti Salura

Projekteerija/Designer

Corle OÜ                      Tel: +372 5340 3680

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee/> www.corle.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.