Subject: Vastus 12.08.2026 kirjale nr 5.2-21852-3
From: "Tuuli Paju" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>,Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>
Cc: "Tervisekassa Info" <[email-masked]>,Marko Tähnas <[email-masked]>, "Info - TA" <[email-masked]>, "Taavet Reimers - TA" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Aug 2026 11:31:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Kiirabi Liidu vastuse 12.08. 2026 kirjale.

Parimate soovidega,

Tuuli Paju

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 12, 2026 3:34 PM
To: Tuuli Paju <[email-masked]>
Subject: [VÄLINE] Vastus Eesti Kiirabi Liidule seoses kiirabi konkursiga

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Eesti Kiirabi Liidule seoses kiirabi konkursiga

Registreerimise kuupäev: 12.08.2026

Registreerimise number: 5.2-2/1852-3

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

Hoiatus! Kiri on saadetud väljaspoolt Kiirabi. Tundmatu saatja korral palume 
linke ja faile mitte avada. Kahtlaste kirjade puhul teavitage IT-osakonda 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kasutustingimused. Kirjas esitatud teabe omanik on Sihtasutus Tartu Kiirabi, 
kui viidatud ei ole teisiti. Teabe kasutamine on lubatud ametialasel 
eesmärgil kirja sisuga määratud adressaadile. Teisele isikule ja teisel 
eesmärgil on teabe kasutamine keelatud.
Terms of use. The owner of the information provided in the letter is the 
Tartu Ambulance Foundation, unless otherwise indicated. The use of the 
information is permitted for professional purposes by the addressee 
specified in the content of the letter. The use of the information by 
another person and for another purpose is prohibited.