Subject: Re: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)
From: "Lia Siht" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Karin Maisvee - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 12:28:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses on lisatud Rendin OÜ arvamus võlaõigusseaduse ja teiste seaduste 
muutmise seaduse (üüriõigus) eelnõu kohta.

Best regards,

  <https://lh5.googleusercontent.com/iSNIjUJvEr02XioC_Hm1f99aywVLzWQ0yGlkbySOet4p7FYkNoqJlst1WFXjSNvJ05QoeEJ220ni_1KI-m0Qc_wB7KfSWIdUkMTmdxS_vQpl6xS36sGRKcMySyTivLS8WvYjzN7q>

Lia Siht

COO | Chief Operating Officer

Rendin OÜ | Rendin Polska Sp. z.o.o

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.rendin.co> 
www.rendin.co

Tel. + 372 572 46 408

On Tue, Jun 30, 2026 at 5:28 PM Rendin Info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

---------- Forwarded message ---------
From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Jun 30, 2026 at 5:15 PM
Subject: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)
To: Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Tallinna 
Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Tallinna Tehnikaülikooli õiguse instituut <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti Pangaliit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Eesti Omanike Keskliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Eesti 
Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Notarite Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Tallinna Ringkonnakohus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Lumi Capital OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Domus Kinnisvara OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Rendin OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pealkiri: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5036-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http:///dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee> www.justdigi.ee