Subject: FW: Uus-Kopli, Liina, Liana DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 09:43:08 +0300

Palun reg

From: Ants Uus <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 12, 2026 5:24 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Marek Lind
<[email-masked]>
Cc: 'Irene Mustkivi' <[email-masked]>
Subject: RE: Uus-Kopli, Liina, Liana DP

Tere!

Saadan Soo tee truubitamise ettepaneku.

Arvestades, et bussipeatuse tasku Soo tee 1 juures jookseb kokku Uusmäe
põik tänava pöördega, siis pole võimalik sinna kõrvale normaalselt truupi
rajada ja truup peaks ulatuma bussipeatusest kuni Uusmäe põik uue tee alt
läbi, kokku truubi pikkuseks tuleb 50jm.

Teisel pool Soo teed Uus-kopli kinnistul on praegu kraavi lõik, mis on
kalletega kahelt poolt keskele kokku ja vesi liigub läbi truubi lõunast
põhjasuunas, selle truubi saab edasi tõsta idasuunas ca 37m (olemasoleva
likvideerida), kraavi kalde madalam punkt ka sinna profileerida ja vesi
liiguks juba Uusmäe põik tänava ristmikust ka raudtee poole, kuhu ongi
maapinna kalle.

Lisaks vaja natuke nihutada olemasolev hüdrant, mis on kraavi kaldal ja
jääb bussipeatuse tasku alla hetkel.

Ants Uus

Decoland OÜ

+372 5179747

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Irene Mustkivi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 12. mai 2026 15:49
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Ants Uus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Uus-Kopli, Liina, Liana DP

Tere

Sain automaatvastuse, et Kristina on puhkusel. Kas oskate palun ise
vastata?

Lugupidamisega,

IRENE MUSTKIVI
Arenduse projektijuht

+372 528 9699
Reterra Estate OÜ

 <https://reterra.ee/>

From: Irene Mustkivi
Sent: Tuesday, May 12, 2026 3:47 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Ants Uus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Uus-Kopli, Liina, Liana DP

Tere

Kui planeerime tuubi nihutamist, kas on mingid nõuded millega peame
arvestama triibu nihutamisel 11342 Saku-Tõdva tee poole?

Lugupidamisega,

IRENE MUSTKIVI
Arenduse projektijuht

+372 528 9699
Reterra Estate OÜ

 <https://reterra.ee/>

From: Kristina Suits <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 8, 2026 9:22 AM
To: Kalev Eensaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Ants Uus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Irene Mustkivi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Uus-Kopli, Liina, Liana DP

Tere!

Transpordiamet ei kooskõlastanud planeeringut. Kas on võimalik truupi ja
kraavi säilitada või mingi muu lahendus ette näha? Bussipeatust vist
nihutada kuskile pole.

Lugupidamisega

KRISTINA SUITS / planeeringuspetsialist

Tel: 671 24 24

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus