Subject: Tubakatootjate Eesti Assotsiatsiooni seisukohad aktsiisi- ja tubakadirektiivi ettepanekute kohta
From: "Roodla, Madis" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Heidi Vessel - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 16:17:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Rahandusministeerium,

Saadan Teile lisas Tubakatootjate Eesti Assotsiatsiooni seisukohad Euroopa
Komisjoni 16. juuli 2025. a ettepanekute kohta, mis käsitlevad
tubakatoodete aktsiisi struktuuri, määrasid ning aktsiisi üldkorda.

Oleme valmis täiendavalt oma seisukohti selgitama ning osalema aruteludes

Lugupidamisega

 <https://www.isg.com/>

Madis Roodla,
Managing Partner Estonia

ISG Personalmanagement GmbH
EE-10143 Tallinn, Rävala 8
M: +372 555 41 638
@:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Web:  <http://www.isg.com/> www.isg.com
 <https://www.linkedin.com/in/madis-roodla-901a54108/>
<https://www.linkedin.com/in/madis-roodla-901a54108/>
https://www.linkedin.com/in/madis-roodla-901a54108/

 <https://www.linkedin.com/company/isg-international-service-group>
<https://www.facebook.com/isgkarriere>

	 <https://www.isg.com/en/subsidiaries/>