Subject: FW: Karl-Martini MÜ mahasõit riigi kõrvalmaanteelt 25195 kooskõlastamine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 10:44:22 +0200

Tere,

Palun registreerida, jätkutöö:

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Villu Vapper <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 10:38 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Karl-Martini MÜ mahasõit riigi kõrvalmaanteelt 25195 
kooskõlastamine

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti,

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALK OÜ

58163993

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 25. märts 
2025 kell 08:01:

Tere,

Mõningad märkused:

1.	Näidata olemasoleva tähisposti likvideerimine projekteeritud 
ristumiskohal

2.	Nähtavuskolmnurk – nähtavuskolmnurga näitamisel tuleks kasutada vajadusel 
Maa-ameti kaardirakendust.

Geodeetilist alust ei mõõdeta kunagi nii palju, et näidata  ca 400 m lõiku.

Näidatud nähtavuskolmnurga joontel on siin mingi viga.  Antud asukohas 
nähtavuse kiir ei tohiks teel välja minna.

Palun kontrollida.

3.	Katend

4.	Seletuskiri – vaadata üle terve projekt – projekteeritud km punkt on igal 
pool valesti märgitud

5.	Bussi tähistamine peatuses ei ole vajalik ning ei anna selle projekti 
osas olulist teavet. Palume see tähistus siit ära võtta.

Palume esitada korrigeeritud projekt uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Villu Vapper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 20, 2025 12:13 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Karl-Martini MÜ mahasõit riigi kõrvalmaanteelt 25195 
kooskõlastamine

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti,

Lugupidamisega,

Villu Vapper

projekteerija

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 20. märts 
2025 kell 08:25:

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 250303 „Karl-Martini MÜ mahasõit 
riigi kõrvalmaanteelt 25195 Käätso-Rõuge-Luutsniku tee 2,257 km, põhiprojekt“.

Projekti osas on järgmised puudused:

1.	Oleme väljastanud ristumiskoha ehitamise nõuded ( 07.01.2025 kiri nr 
7.1-1/25/163-2), kus on märgitud projekteeritava ristumiskoha asukoht – km 
2,232.

Projektiga on ristumiskoha asukohta nihutatud 25 m. Ristumiskoha nihutamist 
ja asukoha muutust ei ole meiega kooskõlastatud.

Projekteeritud ristumiskoht paikneb praktiliselt bussitasku vastas.

Palume projekt viia nõuetega kooskõlla ja ristumiskoht projekteerida km 
2,232.

2.	Ristumiskoht on projekteeritud katte laiusega 4,0 m + kummalgi poolel 1,0 
m laiune peenara osa – ristumiskoha laius terviklikult on 6,0 m.

Seda on kindlasti liialt palju.

Tegemist on maatulundusmaa kinnistu juurdepääsuga.

Oleme nõuetes märkinud, et lähtuda meie mahasõidu tüüp I põhimõttest. Tüüp I 
on reeglina katte laiusega 3,5 m.

3.	Mida tähenda selline märgistus 10 =8. Freespurukatte pakusus on nõuetes 
märgitud 10 cm

4.	Nähtavuskolmnurk näha projektis ette vastavalt kehtivatele normidele. 
Antud asukohas lähtuda nähtavuskolmnurga määramisel 3 x 190 m

LN2 3 m ja LN1 190 m. Nähavus väljasõidul paremale ei ole 209 m

Tulenevalt sellest, et tegemist on kinnistu juurdepääsuga, siis 
peatumisnähtavus siin ei rakendu. Mitte projektis kajastada.

5.	Korrigeerida tähisposti asukohta:

Palume projekti korrigeerida ja esitada see uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Villu Vapper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 6:02 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Karl-Martini MÜ mahasõit riigi kõrvalmaanteelt 25195 
kooskõlastamine

Tere,

Soovin kooskõlastada riigi kõrvalmaanteelt mahasõidu projekti -

Karl-Martini MÜ mahasõit riigi kõrvalmaanteelt 25195 Käätso-Rõuge-Luutsniku 
tee 2,257 km

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALK OÜ
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.