Subject: Eelnõude kooskõlastamine 1.5-1/13090-1
From: "Piret Kurvits" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Heli Paluste"
Date: Mon, 14 Oct 2024 12:15:26 +0300

Teie 02.10.2024 nr 1.2-2/96-1

Meie 14.10.2024 nr 1.5-1/13090-1

Pr Riina Sikkut

Sotsiaalministeerium

Saadame Teile kirja, lisatud manusena.

Heade soovidega

PIRET KURVITS
Assistent
Õigus- ja teabehalduse osakond

T: 7 447 455
E: [email-masked]
Riia tn 142, Tartu
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui
olete saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning
kustutage kiri.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.