Subject: Päring - notar Kadri Pappel
From: "Notarius info" <[email-masked]>
To: "kinnistusosakond" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 10:39:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Notar Kadri Pappeli palvel edastan järgmist päringu.

Meie  juures on planeeritud mitteeluruumi (registriosa nr 9461702)
ostu-müügi tehing, ning päringute tegemisel selgus, et kinnistusraamatus
antud ese algusest peale ekslikult kantut eluruumina (korterina).

Algdokumendis korteriomanditeks jagamise lepingus on ka kirjas see
mitteeluruumina nr 75 büroo ning EHRi andmete järgi samuti märgitud
korrektselt.

Ostja soovib, et kinnistusraamatus oleks märgitud õige otstarve.

Palun andke teada, kuidas saab seda parandust sisse viia
kinnistusraamatusse?

Lugupidamisega

Olesja Smorodina
assistent-juristi abi

Tallinna notarid Kadri Pappel, Mari-Liis Parmas, Annika Kuimet
aadress Maakri 30, 22 korrus, SKYON hoone
tel.  <tel:666%204351> 666 4351