Subject: Ed: Põhja-Pärnumaa Vallavolikogu taastuvenergeetika juhtgrupi moodustamine
From: "Maarja Maranik" <[email-masked]>
To: "Andres Metsoja" <[email-masked]>, "Kaie Toobal" <[email-masked]>
Cc: Taastuvenergeetika töörühm <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Jan 2026 15:23:31 +0200

Tere,

Volikogu esimehe 17.12.2025 käskkirjaga nr 1-8/35 tehti ülesandeks
moodustada taastuvenergeetika töörühm ja juhtgrupp. Näen, et 21.01.2026
käskkirjaga nr 1-8/1 moodustati „Põhja-Pärnumaa Vallavolikogu
taastuvenergeetika juhtgrupp“, mille ülesanne on kogu taastuvenergeetika
alase tegevuse koordineerimine Põhja-Pärnumaa vallas.

Juhtgrupp ja töörühm ei ole volikogu komisjonid ning neil puudub
otsustuspädevus. Seni on töörühma tegevust sisuliselt juhtinud volikogu
esimees ainuisikuliselt - toimunud ja tulemas on kohtumised arendajate,
RMK ning minister Andres Sutiga. Leian, et töövormi puhul, millel puudub
otsustuspädevus ja kus seni ei ole koostatud ühtegi protokolli on oluline
läbipaistvus, seega:

*	Kes koordineerib edaspidi töörühma tööd: kas volikogu esimees või
juhtgrupp?
*	Milline on juhtgrupi töökord: kes kutsub kokku kohtumised, kuidas
kujuneb päevakord ning kuidas tagatakse protokollimine ja materjalide
kättesaadavus?

Lisan ka veelkord, et taastuvenergeetika ei piirdu tuuleenergeetikaga.
Volikogu tasakaalustatud seisukoht eeldab valdkonna tervikvaadet.
Arutelude ja sisendite läbipaistvus ning võrdne kohtlemine on kogu
protsessi usaldusväärsuse alus.

Lugupidamisega,

Maarja Maranik

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 22. jaanuar 2026 08:35
Adressaat: Maarja Maranik <[email-masked]>
Teema: Põhja-Pärnumaa Vallavolikogu taastuvenergeetika juhtgrupi
moodustamine

HOIATUS: See kiri on väliselt saatjalt. Kontrolli saatjat ning ole
tähelepanelik kirjas sisalduvate linkide ja manuste osas!

Tere!

Edastan Põhja-Pärnumaa Vallavolikogu esimehe käskkirja taastuvenergeetika
juhtgrupi moodustamise kohta.

Lugupidamisega

Kerstin Sempelson
Andmekaitse- ja personalispetsialist
tel 5411 0552
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<http://email.mg.pparnumaa.ee/o/eJxUzjFSwzAQRuHTWB2a9UqWVoWKDFCk5Qa_pHViQM
GjGM5PQcHkAO_Nd-r79WvgTT9xaDsf2s8v2YsIsWm5RhI2mucYEgUXkphrLjUGtwgqtyWurZWA
Ar8iLJHVYzZbZuJAMzMF5xexNbmSuEQpNVYoTZ76xe47xu27A1bVdL3fcdGnreXJPTsrunqndU
0l1ObnlOBk8oQ_rk0kk3s1I3dgvMN2DNy2j8nTw_XIp__A_GT-DQAA___1qkgO>